( Simplu, dar greu de aflat! )

joi, 26 martie 2009

Sisu Vs. Puya, Fanii dezamagiti de noul album

Am intrat pe forumul lui sisu si puya, adica http://www.la-familia.ro/familia si am citit ca multi din fanii lui puya sunt dezamagiti de noul album, pentru a sti exact mai jos arat cateva mesaje din partea fanilor:

pt prima oara pe site din mai 2006 :). ma mir ca mi am adus aminte parola, dar neaparat am vrut sa intru sa spun 2 vb si eu aici. nimic adevarat de ani buni ! puya o arde pe manele pt mine , mai ales comparativ cu albumele din 97 98 99 sau 2001 este o gluma...am crescut cu hip-hop , ascult de la 10-11 ani si vad ca e totul praf din 2003-2004...nu numai la noi si afara ! daca au ramas 2-3 nume care inca mai fac cat de cat muzica ( si nu in romania ). sunt foarte trist si nu imi imaginam vreodata cand am auzit foame de bani puya sa scoti asemenea piese si sa ai colaborarile respectiv aparitiile la tv din ultimii 2-3 ani ( foame de bani ! ma intelegi puya ?! ). doar opinia mea , este o prostitutie ce se intampla ! o sa ascult mereu aceeasi muzica se pare, tot albumele veki si la 80 de ani in stilul asta....vremurile cand strangeam bani pt albumele noi sunt apuse ! imi aduc aminte si acum cum era la liceu in cls a 9 sau a 11 ... cand stateam fara cola sau fara tigari si cumparam albumele de la artistii preferati...6-7 cd-uri pe an cat imi permiteam si am strans asa usor usor cel putin 40 de cd-uri doar cu hip-hop...numai pun casetele originale sau piratate cumparate la greu in perioada '96-2001...acum am bani , pot sa cumpar 500 de albume pe an , dar am cumparat doar 1 !!! doar 1 album in ultimii 3 ani...asta pt ca nu este hip-hop ce se face...atata "comercializare" ! hip-hopul e pe moarte ! poate se strang niste pusti de 18 ani sau oricum niste baieti de pana in 25 de ani cu foame de bani !!! dar si cu foame de muzica tata....cine stie poate ma apuc eu de muzica nu sunt asa batran la 22 de ani :))

sunt curios ce i ar zice puya de la 20-22 de ani lu puya de acum...se pare ca 30 te sperie si faci prostii

mai vrei avem milioane de idei...dar unde sunt zic eu...!? apropo de refren ;)

Pace si sper la muzica mai buna pe viitor ... ne vedem dupa ink 3 ani :) prin 2012




----------------------------------------
Quote:
Puya si al lui "Undeva in Balcani" :roll:
Tin minte ceva versuri de la o melodie care mi-a placut in 2006:
"Aici e Bucuresti, nu New York, nu L.A,
Aici e Romania, nu e U.S.A.
Nu dolari,aici suntem platitzi in lei,
Aici suntem albi, deci hai sa nu fim negreii"
Daca nu ma credeti, ascultati Sisu & Puya - Aici e Romania. Unde a disparut originalitatea? Mi se pare prea comercial. Nu spun ca nu suna bine, dar e o schimbare la care nu ma astpam.
Bafta!
---------------------------------------

Da, excelenta comparatie...ne-am dat naibii...deja asta o asculta si manelarii...vrem originalitate si stilul de pana in 2004! Ala e adevaratul hip`hop! Vreau sa ramaneti in mintea mea cu acea imagine, cu "De pe strada", "Capu` sus", "Zi de zi" etc...!

Numai respect...

---------------------------------------
RoberTT wrote:
deci ma jur ... sunt dezamagit ... deja suna a house :| si flow`u lui de alta data unde e ?
o sa incep sa ascult pustani care sunt incepatori ... dar care fac hip hop adevarat :)
sunt printre cei aproximativ 3% din adevaratii sustinatori ai miscarii hip hop :) si aud asa melodii credeti ca imi mai vine sa cumpar albumu ? nici nu o sa`l downlaodez .
A lui Sisu e promitator ... astept sa le ascult pe amandoua si pe urma o sa vedem ce o sa fie :)
repet ... sunt dezamagit ... eu inteleg ca el vrea sa traiasca si ca asta se vinde acum dar si noi vrem hip hop nu dance ;)
---------------------------------------

Total de acord! Unde sunt cuvintele cu care ne-am obisnuit, unde sunt povestile din umbra strazilor? Ce e asta? O lipsa de respect pentru fani? EU asa zic...si asa percep! Asta deja e house...complet dezamagit...S`a cam dus hip-hop`ul la noi...doar tinerii de 17-20 de ani mai produc cate ceva...si totusi ii prefer...


Pentru a vedea parerea fanilor despre noul album link aici :

http://www.la-familia.ro/familia/viewtopic.php?f=71&t=6108


Mai jos sunt imagini din clipul Puya - Undeva-n balcani