( Simplu, dar greu de aflat! )

duminică, 22 martie 2009

Statusuri 2009 pentru yahoo messenger

Statusuri gasite pe un site, ulterior o sa adaug si baza mea de date in legatura cu statusuri:

*Inainte sa te cunosc nu credeam in basme cu zane si printi. Acum, sunt sigura ca ele exista si ca noi doi facem parte din ele.
*Chiar trebuie sa-ti dau un mesaj SMS de Valentine's Day..sa pierd timp si bani?!...Cand dragostea noastra este un roman de 10 volume scris de Zeul Iubirii intr-o mie de ani...
*Ti-as da inima mea , dar a suferit prea mult ti-as da viata mea dar trebuie sa mearga inainte ti-as da totul dar e prea tarziu caci s-a terminat.
*Dragostea e un munte pe care il urci rizind si il cobori plingind. E o taina pe care indragostitii o ascund de frica lumii....cind taina e descoperita dragostea se stinge ca un cliseu fotografic expus la lumina .
*Dragostea este limba in care inimile noastre vorbesc una cu cealalta. Pentru tine, dragul meu, inima mea canta.
*Mi-e dor de tine, mi-e atat de dor de tine, mi-as dori să fiu langa tine sa te acopar tot cu sarutari.
*Scriu la matematica... (o am pe profa de mate in lista)
*N-am status acum... dar am avatar!
*Play your music, play it so loud that nobody could sleep... noise maker!
*I dont think, I just drink!
*Vrei sa te dai putin mai incolo sa intru si eu online?
*Exista 2 tipuri de oameni in lumea asta:Eu si Restul !
*Mai demult am dat un pumn in barba unui cal. Descendentii acelui cal se numesc acum girafe.
*In Caz de Al III-lea Razboi Mondial femile ar primi pusti iar barbatii pustoaice!
*n`am status acum .. da am avatar
*Nu beau, nu fumez, nu ma droghez.. un singur defect am - mint!
*My name is Bond... Vaga Bond
*plecat cu 10 passaturi , sunt sofer de tir
*Nu fumati in pat. Ca nici noi nu facem sex in scrumiera.
*1f u C4n r34D 7h1s u r34lly n33d 7o G37 l41d
*vino mama sa ma vezi, muncitor la spatii verzi, c-am furat si eu ceva, si m-a prins politia
*NU FURATI !!! Parlamentarii nu suporta concurenta si ciocolata invelea staniolul in marmota...sau...ciocolata invelea marmota in staniol...sau...staniolul invelea marmota in ciocolata...sau...staniolul invelea ciocolata in marmota...sau...marmota invelea staniolul in ciocolata...sau...marmota..hai lasa
*Redecorez baia!! De vanzare chiuveta, boiler, scaun wc. O transform in sala de forta sau camara. Ma mai gandesc
*vand zi de luni noua nouta la cutie. Accept schimb cu sambata seara chiar si la mana a doua
*psihologul mi-a spus ca sunt nebun, vocile din cap insa imi spun ca nu e adevarat
*Azi se implinesc 12 ani de cand mi-am dat primii urmasi cu capul de cada. Multe generatii au sfarsit la fel.
*daca intr-o zi femeia pe care o iubesti iti e infidela si-ti trece prin cap sa te arunci de pe balcon, adu-ti aminte ca ai coarne, boule, nu aripi !
*Astazi eram in biserica si cand ma uit la cucoana de langa mine ..isi aprindea tigara..Doamne sa scap berea din mana nu alta
*viata e un joc de cacat ... dar macar are grafica buna
*Singurul mod de a va face calculatoarele sa mearga mai repede este sa le aruncati pe fereastra.
*Prietenii falsi sa imi dea un Buzz...astazi fac prezenta..
*Enervez in rate lunare
*Meci. E dinamo, deci ma puteti deranja.
*save energy, sleep in school