( Simplu, dar greu de aflat! )

miercuri, 27 mai 2009

Inger sau demon !

Auzi hai sa-ti zic o poveste care o stiu de cand eu am cazut in inima ta, si nu mai am cum sa ies. Daca tot nu pot sa ies de acolo macar sa iti zic ce am de zis si gata, sti ca eu acuma ceva timp ma gandeam ff intens la tine... era un razboi mare in mine si in exteriorul lui... problema era ca era 3 vs 2 si nu stiam cum reusesc sa castig... in fine ideea este ca playerii acelui razboi sunt urmatorii: inima si sufletul meu versus 3 ingeri incapatanatii ca tu nu esti pentru mine, sufletu pregatea tactica si inima actiona pentru a distruge cei 3 ingeri fara lumina.. problema e ca, au primit "intariri" din partea la cativa prieteni de ai tai .. si impreuna mi-ati pus la zid sufletu si inima trebuie sa se descurce singura.. spre fericire mea este ca atunci inima a strans tare de suflet sa nu plece si a rupt ceva din suflet, .. partea aia era la inima mea.. inima sa chinuit 2 zile sa desfaca emotia din sufletul meu.. cand a vazut ce este in emotia aia a simtit ca are taria sa faca orice pentru ea.. sti ce scria pe bucatica aia rupta din suflet ?? ... te iubesc si te strang in brate chiar daca diavoli prefacut in persoane apropiate sunt in fata mea sau in spatele meu !

3 Comentari:

Anonim spunea...

nene, trebuie sa recunoastem, cand esti bun, esti bun, bine aqm nu k tu nu ai fi bun mereu, dar atunci cand eti tu bun, esti atat de bun, de spui numai bunatati, vezi kzul de fata!!! este comm nu?:))

Anonim spunea...

inima la figura este sufletul bre >:D< ...oriqm super tare DOmNuL ScRiiToR :>

ReFu BLoG spunea...

Daps, depinde de perosna unii vad intr-un fel, altii in alt fel... dar cu putina imaginatie faci 2 personaje cu aceasi puteri si cu acelasi scop !!!