( Simplu, dar greu de aflat! )

joi, 4 iunie 2009

Google este 10% evil, 90% Good ?

Interesant am gasit pe un blog un banner in care zicea ca era 47% rau, am fost curios si am dat click.. am aflat ca Blogu`Lu`ReFu nu poate sa calculeze cat de bun sau cat de rau este pentru ca depaseste 100Kb prima pagina, ok am zis, hai sa ma joc putin... am testat pe Poze-Imagini.Net
si surpriza 2% este rau si 88% este bun, m-am amuzat :D

Ok, daca si tu vrei sa incerci uite aici link-ul http://homokaasu.org/gematriculator

5 Comentari:

G0oDBoY spunea...

La mine a iesit 30%Evil 70%Good interesant:))

Serginho spunea...

Nici la mine nu merge...

ReFu BLoG spunea...

suntem cu blogul prea bun Serginho :P

de3de3 spunea...

am acceptat oferta de link exchange.:)

Marius spunea...

17 % Evil si 83 Good :)