( Simplu, dar greu de aflat! )

marți, 16 iunie 2009

Over Hear Din Bucharest // Selectii Amuzante

Noiembrie 2007/ In tramvaiul 32.
Doi studenti:

1: “Ba, la materia … ne da examen marti, dupa vacanta de Pasti.”
2: “Nasol. Ba, ce naspa pica si pastele anu’ asta ! Duminica.”
1: “Da, luni avem liber si marti ne da examen nenorocita.”
2: “Ar fi fost bine sa si picat pastele miercurea. Joi aveam liber si vineri nu ne dadea ea examen…”



2009

La concert Tiesto la Polivalentă, din mulţime:

-Bă care mi-ai pus mâna pe c*r?? Mai fă o dată…



Martie 2009

Pe o stradă noaptea, pe la periferie. Un aurolac altuia:

-Bă, şi i-am zis lu ăla: “Ori îi pui botniţă la câine, ori îi dau la m##e lu mă-ta”. Şi bulangiu’ i-a pus botniţă lu mă-sa!



In fata garderobei din Twice. Doua domnisoare foarte gatite asteptau sa intre in club, una dintre ele butonand telefonul. La un moment dat, fata cu telefonul tuguiaza buzele si intreaba:
- Auzi, fata, daca zice seara anterioara, adica e inainte sau dupa?
- Nu stiu, fata, da io cred ca dupa…
- Da, fata, asa ma gandeam si eu…



In autobuzul 104. La radio: “drumurile noastre toaaaateeee se vor intalniiii vreodataaa…”
- Tu, fata, cine canta piesa asta?
- Pai, Fuego, parca.
A treia:
- Fa, voi ati auzit de Dan Spataru?
- Aaaaa, ala care a cantat la nunta la parintii lu’ Adinuta.
- Nu, fa, ala e George Rotaru!


08.04.2008 - Real Hypermarket, Timişoara

Doi poliţişti în uniformă, la raftul cu Pepsi la promoţie: “Cum adică, bă, ofertă 3+1 Gratis? Nu vezi că sunt legate câte 4?”


26.03.2008 - În autobuz

Câţiva băieţi de 15-16 ani pe scaune. 2 bătrâne lângă ei, în picioare.

O bătrână: “Eh… nu mai sunt cavaleri în ziua de azi…”
Unul dintre băieţi: “Cavaleri sunt, da’ nu mai sunt locuri.”


13.03.2008 - În metrou

2 tipe discută diverse: şcoală, băieţi…

Tipa 1: “Fată, să vezi ce mi s-a întâmplat aseară… M-a apucat aşa o poftă de citit ceva. Şi stii că mie nu mi se întâmplă asta de obicei!”


21.09.2007 - Într-un magazin de încălţăminte

Dialog între două vânzătoare despre subiectul aburind al fondurilor de pensii obligatorii:

Vânzătoarea 1: Io m-am hotărât, mă duc la Ţiriac, şi eu, şi bărbată-meu.
Vânzătoarea 2: Ce-ai, fată, eşti nebună? Dacă moare Ţiriac, ce faci, rămâi fără bani…


14.02.2008 - Pe un trotuar de pe strada 13 Septembrie

Un şofer claxonează nervos şi-i strigă unui pieton să se dea la o parte. Urmează un schimb de replici tensionate, până când pietonul face o ultimă încercare de a-l convinge logic pe şofer:

Pietonul: Dom’le, cum ce caut eu aici, suntem pe trotuar, dumneata ce faci aici cu maşina?

Şoferul: Ei… [ezită o secundă]… Uite-aşa! Că locuiesc aici în bloc!



Doua tipe în autobuz:

Tipa 1: Da, fată, şi m-a invitat Cătălin la majoratul lui!
Tipa 2: Câţi ani face?
Tipa 1: De unde dracu să ştiu eu câţi ani face!?


11.12.2007

Primul: Ce-ai bă?

Al doilea: Sunt supărat.. a murit tata…

Primul: Să moară mă-ta???



30.11.2007

În lift, o fată împărtășește experiențe:

“Fată, dacă beau cafea seara… mă gândesc ‘Să vezi că n-o să dorm noaptea!’ și nu pot sa dorm noaptea… că m-am gândit că nu pot să dorm.”


16.11.2007 - În metrou, o fetiţă de 7 ani cu mama ei.

Fetiţa: - Mami, mami, există în România ţara Piatra Neamţ?Mama: - Nu, mami, Piatra Neamţ este judeţ.


11.10.2007

Doi betzivi pe Lascar Catargiu, discuta tare:

- “Domne, iti spun eu ce se intampla! Ana…Ana, lu’ Manole….e vie!!!”

( la fel si elodia ? )





Selectare: http://overheardinbucharest.ro/