( Simplu, dar greu de aflat! )

vineri, 21 august 2009

Balci de balci la Piscani, Curtea de Arges




Pritre cele mai tari faze, vreau sa mentionez:

[1] " V-ati dat in tiribombe?

- Daaa, ne-am dat, ne-am dat in parasuute, mai ne-am luat "inighetate"

[2]" E multe rebuturi "

[3] " Cum ti se pare targul asta?

- E frumos, dar nu prea !

[4] Am venit "aici-sea", caaaa vroiam sa aflam "aici-sea", ce se petrece "aici-sea", ca e prima data cand am venit "aici-sea", la targul asta "aici-sea", si totusi e frumos

[5] Si nu ai gasit si tu una pe aici ?

- Nuu am gasit ca toate sunt lesinate de caldura

- Pai si trebuie sa le revigorezi

- Le "revergulez" da` "sunt" berea calda, "sunt" sucu` cald, toate sunt.. a.. calde !

2 Comentari:

Mairus spunea...

nu e Romania e RRomania...OMG

Pisi spunea...

e penal rau ala ultimu =)) =))