( Simplu, dar greu de aflat! )

miercuri, 26 august 2009

Bancuri de Bancuri din categoria Sa radem mai mult !!

In fata circului, plang doi clovni:
- Ce ati patit?
- A murit elefantul!
- Si il iubeati asa de mult?
- Nu, dar ne-au pus sa-i sapam groapa!

--------------

Un tip sparge o Banca si ia cativa ostateci. Intreaba agresiv pe primul retinut:
'Spune-mi m-ai vazut jefuind Banca?'
Ostatecul raspunde tremurand: 'Da!'
Fara sa mai stea pe ganduri, hotul il impusca. Apoi intreaba acelasi lucru pe cel de-al doilea ostatec.
Al doilea ostatec raspunde si el tremurand: ' Eu, eu ... nu te-am vazut ... dar te-a vazut nevasta mea!'


-----------------

Unui sofer aflat in misiune, plutonier de armata, ii ramane camionul blocat in noroi. La un moment dat trece jeepul generalului care il vede chinuindu-se sa impinga camionul.
- Ce faci, plutonier?
- Am ramas impotmolit si incerc sa scot camionu' din noroi, sa traiti!
- Hai sa te ajut!
Se chinuie cei doi si dupa doua ore, plini de noroi, reusesc, intr-un final, sa mute camionul.
- Hai ca am facut-o si pe asta! Dar ce transporti, plutonier?
- 30 de recruti, sa traiti!

5 Comentari:

Fata din umbra spunea...

ok, link exchange:P
cum te trec?

roxy spunea...

am pus linkul si bannerul..gasesti totul la link/banner exchange..ast sa faci la fel

Fata din umbra spunea...

inca nu fac banner exchange.. doar link:)
dar sper sa rezolv problema asta:P

Fata din umbra spunea...

scuze pt comentariul de mai sus..nu am citit bine:))
sterge-le pe amandoua:P
acum te trec:)

ReFu BLoG spunea...

Te adaug si eu la bannere !