( Simplu, dar greu de aflat! )

luni, 10 august 2009

Cauta Profile Hi5, dupa id-ul de messenger !

Am gasit pe google un site de detectat hi5,care este foarte simplu.Tot ce trebuie sa faci este sa intri pe pagina principala a siteului de hi 5 si sa bagi id-ul de messenger a persoanei pe care vrei sa o scanez ,automat siteul va cauta pe hi5 si iti va arata profilul de hi5 a persoanei respective.Pe linga toate acestea acest site are si posibilitate de a comenta la profilele de hi5 si de a ai vedea prietenii de pe hi5.Va recomand acest site este foarte interesant.

6 Comentari:

Domenii .info + gazduire moka spunea...

Buna, nu vrei sa treci pe domeiu propriu? Mai exact pe domeniu .info + gazduire COMPLET GRATUIT. Pentru mai multe detalii intra AICI

ReFu BLoG spunea...

Nu am nevoie, mersi !

Cautahi5 spunea...

Afla Profilul de Hi5 dupa ID-ul de yahoo messenger pe www.cautahi5.com - aveti posibilitatea sa salvati avatarul plus multe altele

Anonim spunea...

buna,
daca poti te rog ajuta-ma!!! in urma cu cativa ani mi-am facut mai multe profile hi5 si din pacate ele sunt tot activa .spune-mi te rog cum le-as putea inchide....te rog mult ajuta-ma daca poti.

ReFu BLoG spunea...

Pai se pot inchide hi5-urile, trebuie sa dai la setari !

Anonim spunea...

pai din pacate nu e asa simplu,stiu ca de la setari se inchide dar acuma cand incerc sa intru cu adresa de pe care le+am facut ,pot intra doar pe ultimul profil...asadar,habar nu am...oare nu o sa expire peste ceva vreme? dar nici asta nu e sigur pt ca aceste profile sunt vechi de cativa ani......