( Simplu, dar greu de aflat! )

marți, 25 august 2009

Cerinte Sistem NFS Shift | Game Requirements NFS Shift


Cerinţe de sistem minime:

- CPU: Intel Pentium 4 la 3,2 GHz (3,4 GHz pentru Windows Vista);

- RAM: 1 GB (2 GB pentru Vista);

- Placă video: suport Shader Model 3.0, 256 MB RAM (PCI-Ex);

- Placă de sunet: compatibilă DirectX 9.0c;

- HDD: 10 GB;

- Sistem de operare: Windows XP SP3 sau Vista SP1;

- Unitate optică: DVD 8x;

Cerinţe de sistem recomandate:

- CPU: Intel Core 2 Duo la 2,5 GHz sau AMD Athlon 64 X2 la 2 GHz;

- RAM: 2 GB (3 GB pentru Vista);

- Placă video: suport Shader Model 3.0, 512 MB RAM (PCI-Ex);

- Placă de sunet: compatibilă DirectX 9.0c;

- HDD: 10 GB;

- Sistem de operare: Windows XP SP3 sau Vista SP1;

- Unitate optică: DVD 8x.

3 Comentari:

Pisi spunea...

din fericire nu am calc chiar atat de performant .. deci tata nu se poate juca :)) =)) ..

Anonim spunea...

Ha ha,,, ce tare ai fost :D

LoLo spunea...

interesant:-?
eu am la laptop procesor Intel Pentium Dual Core T4300 2,1GHz si zbarnaie!!!:) merge totul la blanasi nu sacadeaza deloc:D...mentionez ca am placa video nVIDIA GeForce GT220 M de 1GB pe 128bit...:)
pt Windows XP si Vista am vazut cerintele,dar pt Windows 7??:D