( Simplu, dar greu de aflat! )

vineri, 28 august 2009

Instalare Yahoo Messenger

Majoritatea tutorialelor de instalare Yahoo Messenger sunt doar din cateva NEXT-uri si asta e tot.

Mai jos va arat instalarea Yahoo Messengerului 10 !


Etapa 1:

Click NEXT!




Etapa 2:


Click NEXT din nou !



Etapa 3:


Click NEXT din nou !



Etapa 4 ( Locul Instalarii) :


Click NEXT din nou !



Etapa 5 ( Instalarea ) :


Click NEXT din nou !


Etapa 6 ( Instalare in curs... ) :


Asteptati sa se instaleze !! !

Etapa 7 ( Instalare reusita )

GATA!
Cam asta a fost tot acuma pe desktop iti apare iconita la Yahoo Messenger 10


Tutorial oferit de Kissulescu ( http://refublog.blogspot.com )

6 Comentari:

bogdanel spunea...

Exista cineva pe lumea asta care chiar sa nu stie sa instaleze macar messu? :)

ReFu BLoG spunea...

"Cu durere in suflet" iti zic ca da :|

Am persoane care imi zice pe messenger, sa ma duc la ei sa le instalez messu, sunt persoane care acuma decopera internetul si calculatorul, totusi am facut ceva pentru ei, si la telefon le-am explicat... e simplu.. next, next si iarasi next :))

G.Girl spunea...

foarte bun tutorialul pentru cei mai newbs ^^
nu e cazul meu dar imi aduc aminte cum eram si eu acum cativa ani cand am dat de "internet" :))

Daniel Florin spunea...

Destul de folositor pentru ce ce nu stiu sa apese pe next si finish ;))

hpv spunea...

habar n-aveam ca a aparut YM 10 :) zilele astea poate il schimb si eu ( inca mai am YM9 :p)

ReFu BLoG spunea...

Se pare ca l-am si incercat, ca sa fiu sincer are o chestie care mi-a placut mult, cand cineva pune sau schimba statusul apare o casuta numie Yahoo!Updates .. si scrie acolo X-ulescu said " statusul persoanei " !

http://refublog.blogspot.com/2009/08/download-yahoo-messenger-10.html

Aici este articolul de unde se poate downloada !