( Simplu, dar greu de aflat! )

marți, 1 septembrie 2009

99 de lucrui care nu le stiai despre mine, si totusi le spun printr-o leapsa :|

Am gasit o leapsa pe blogul Fata din umbra

Deci asta ar fii:

1. Am o alunita putin mai jos de ochiul drept, si n-am nimic cu ea ( hehe )
2. Mereu, din ce observ am ochii caprui, odata am observat ca erau aproape negrii ( ce tare:x ).
3. Cand eram mai mic, sigur imi doream sa zbor, acuma ca sa zbor mai sar in sus.
Exemplu aici:



4. Am o cana cu chipul meu pe ea, si exact pe dos este sigla echipei mele favorite Dinamo Bucuresti.
5. Dorm de un an de zile cu 2 perne, si defapt in somn folosesc doar una, mai am obiceiul sa mai ridic picioarele pe sus ( Ce-mi place asta :x ).
6. Ma oftica ca nu-mi tai deloc uniform unghia de la degetele aratator si inelar, restul unghiilor sunt "klumea".
7. Ma uit rar la desene, dar am un blog de desene pentru cei mici, sau mari dupa caz -> link here ! :D .
8.Momentan am 91 de kg:D . Acum o luna aveam 93 si zic ca e bine, mentionez ca am 1.91 m !!
9. Urechile si mainile sunt la parametrii normal, din ce cred eu.
10.Detin un telefon Nokia 1110, am mici probleme cu telefonul, majoritatea care le-am avut au ajuns avariate de mine prin accidente cauzate de mine, singurul lucru pe care ma razbunam la nervi ( Pumni, aruncari de 10-20 metri etc. )
11. Daca as avea 2000 de euro, 300 euro le-as consuma in 2-3 zile, prin super distractie, restul probabil as cauta o metoda de a se face mai multi.
12.Primesc o revista gratis:D si probabil nu o citesc, vad 2-3 pagini si o arunc pe pat, dupa aia isi gaseste alta destinatie prin camera.
13.Detin o camera digitala, si ahhh ce o ador.
14.Sunt putin dezordonat, dau mereu vina pe timp, si cred ca am dreptate.
15. Nu am voce, dar am un chef nebun sa fredonez, adica da, sa cant, dar recomand sa parasiti locatia ( haha ).
16.Nu-mi este frica de soareci , imi place sa prind soparle, si serpi ( am poze sa dovedesc :> )


Mentionez ca http://poze-imagini.net este blogul meu fotografic, sa zic asa !

17. Imi plac jeleurile, si ciocolata.
18. Ziua mea de nastere e pe 18 noiembrie ( pe 1 septembrie am descoperit ca si Fata din umbra. este nascuta pe 18 noiembrie, asta o pozitioneaza ca a 3-a persoana care o descopar ca este nascuta in aceasi zi ca mine )
19. Imi doresc sa ajung pe o insula, sau plaja sa fie plaja de ocean, nu plaja cu iesire spre mare, sau un peisaj de munte, probabil ceva in genul Austriei .
20. Fructul meu preferat este Marul ( :x ).
21. Imi plac masinile si imi doresc un VW Golf ( Negru cu galben ).
22. Cand eram mai mic imi doream sa fiu un fel de Superman, dar nu superman ( amuzant stiu ).
23 .Imi place Harry Potter, chiar am vazut acuma recent in MoviePlex ( Lujerului ) Printul Semi-Pur.
24. Imi doresc un frate mai mic, am deja un frate dar are 36 de ani ( n-am ce sa fac cu el e prea mare =)) )!
25. Nu cred in iubire vesnica, dar cred in iubire de calitate, si in mii de amintiri placute.
26. De pe la 7 ani am vrut sa devin fobalist, jucam foarte mult fotbal cand eram mic, la 10 ani vroiam sa devin cascador, pt ca imi placea sa ma catar in varful plopului, sau sa sar de la anumite distante.
27. Tin cu echipa Dinamo de la varsta de 6 ani ( aproximativ ).
28. Am fost indragostit de vecina de la etajul 3 de la 6 ani pana la 14 ani, adica pana cand m-am mutat !.
29. M-am jucat cu masinile pana la 9 ani, dupa aia am descoperit ca e mai interesant calculatorul, si iesirile in parc
30. Eu si prietenul meu cel mai bun ( vorbesc de intervalul 8-14 ani ) vroiam sa intram amandoi la o echipa de fotbal si dupa ceva timp sa facem super show pe teren ( normal asta nu sa intamplat )
Dupa ceva timp, adica intervalul 18-20 de ani vroiam sa fac impreuna cu cineva un website de webdesign si scripting web, momentan inca nu sa intamplat asta.
31. Am sarit cu umbrela de pe sifonier, pat, masa, si de pe un topogan in parc sperand sa zbor cat mai mult, am cazut de 4 ori cred ca din 12 incercari ( vb de perioada 8-12 ani )
32. Am dat foc la o jucarie din plastic in bucatarie sa vad cum se dezvolta accidentul intre 2 camioane din plastic, intr-un final a venit mama si a stins tot. ( 10 ani )
33. Am camera albastru deschis ( cum imi place :x ).
34. Imi place ce parfumuri folosesc fetele in ziua de azi :)).
35. Ador vara si iubesc marea, oceanul si apa ( pot sa dovedesc si asta )




36. Actorul meu preferat este Adam Sandler si Rob Schneider.
37. Telescop ? Am 2. unul de 70mm cu 800mm, si cel mare de 254mm cu 1200mm. ( pot sa dovedesc )

( Poza facuta de mine cu telescopul meu )

( Telescopul meu: 254mm/1200mm )

38. Filmele mele preferate sunt Seven pounds, Click, If only, Gladiatorul etc ( sunt f multe )
39. Am fost dependent de calculator, m-am impus singur impotriva lui.
40. Sunt "al dracu" ( scorpion)
41. Imi plac adidasii cu talpa joasa, de aia ii si port.
42. Nu ascult taraful nimanui :P
43. Nu am fost rocker, dar imi plac unele melodii rock !
43. Vreau tricou cu trupa Deepside Deejays.
44. In momentul asta vorbesc cu 2 prieteni pe mess ( 1 are probleme cu Floder Locker, si celalalt vrea un sa ii pun un banner de la un site, site-ul lui ) mai ascult muzica, ma gandesc ca mai am 3 ore si trebuie sa fiu la servici. deci as face 4 lucruri deodata cu tot cu lucru la postarea asta.
45.Cand sunt trist, ascult muzica sa fiu si mai trist vre-o 10 minute, ma ajuta sa gandesc intens, dupa aia schimb genul in muzica care imi place, in maxim 30 de minute sunt in regula.
46.In momentul asta astept sa vad ce mai e pana la 99 :))
47.Am lesinat odata din cauza caldurii.
48. Urasc zilele de Luni cand este agitare multa in jurul meu
49.Imi doresc sa am muschii mai mari.
50. Masurile mele sunt "dracu stie" =)) )))
51. Am fost in Azuga si Costinesti.
52. Nu mai cred in relatiile la distanta, nu mai comentez nimic despre ele.
53. Se intampla sa imi lacrimeze ochii cand stranut repetat.
54. Am o vecina care spune ca semen cu Smiley din profil =)).
55. Nu am nici cea mai mica picatura de somn in mine !
56. Nu imi este frica de injectii, doar ma uit ca totul sa fie sigilat inainte sa fie folosit pe mine !
57. Imi aduc aminte ca am vazut cel mai prost film ever, dar nu mai stiu cum se numeste :)) .
58. Joc SimsCity 4, si am distrus frumusete de oras in 5 minute :)) ))
59. Imi place sa mananc gutuie si dupa aia sa dau cu apa plata, o minunatie ( =)) ).
60. Nu mi-am cumparat niciodata bautura din banii mei, mereu am primit de la altii:D
61. Am cam 12.000 de poze facute cu camera foto digitala ( pe bune )




62. Ma gandeam sa incerc sa-mi fac manual ochelari 3d.
63. Am avut iubita manelista.
64. Imi plac fetele care nu pot fii prostite usor.
65. Ma mai apuca nebunia sa ma autocritic in gand.
66. Nu ascult muzica simfonica si m-as duce la teatru.
67. Imi place leapsa asta si mi se pare interesanta, mi-am selectat subiectele de la cine am vazut leapsa asta pentru ca nu stiam ce sa scriu ca sa fac 99 de lucruri.
68. Urasc oamenii cu doua fete, si care o fac pe prostii ca sa ii ajut urasc semnul pe messenger " :) ", " aha" si expresia " cum zici tu" sau " daca tu zici asa".
69. Nu am nici un breloc:-"
70. Nu am facut niciodata varicela.
71. N-o suport pe Inna.
72. Cred ca Dan Diaconescu nu a invatat inca ce e aia televiziune dar a avut succes absurd..
73. Nu ma mai uit la televizor, de aia am PC
74. Ascult Vibe Fm si Radio IF
75. Sunt destul de inalt.
76. Nu cred ca suntem singurii oameni din Univers, daca exista pamant exista undeva una sau mai multe planete, bineinteles numite altfel.
77. Mi-ar place sa stiu sa dansez super bine.
78. Cand eram mai mic credeam ca luna o sa cada odata si odata, si ma uitam in repetate randuri la luna, acuma ma uit la ea pentru ca stiu cat de frumoasa se vede prin telescop, dar simt ca trebuie sa ma uit la ea si "terestru":D
79. Momentan, si mie imi este lene sa ma duc la toaleta, vreau sa termin leapsa asta !
80. Sunt un lenes cateodata, si cateodata termin repede ce am de facut.
81. Imi plac buzele la fete.
82. Nu uit niciodata pe cineva care-mi face rau, sau care am auzit ca are intentie sa imi faca ceva.
82. Ma razbun, doar daca cred ca este necesar, foarte rar merg prea departe.
83. Imi place berea, si vinul cu pepsi.
84. Nu vreau sa-mi dezamagesc parintii, cu toate ca am impresia ca am reusit asta de cateva ori, dar cine poate sa nu isi dezamageasca parinti la un moment dat.
85. Nu-mi place gelozia, teatrul unei persoane, si minciuna.
86. Nu am o melodie preferata, imi plac multe, mereu se gaseste sa fie o alta melodie preferata, de aia nu pot sa dau un nume de piesa.
87. Imi plac fetele care sunt imbracate in mov :D .
88. Vreau sa invat franceza, mi se pare ca suna bine.
89. Ma doare undeva de presendintele Americi, ar fii tare daca l-ar impusca si pe asta.
90. Nu-mi plac fetele care sunt atat de indecise, si nesigure pe ele.
91 .Imi place Jessica Alba, mai ales in filmul Fantastic 4 :D
92. Cred ca am o problema cu poftele, mai mereu imi vine pofta de ceva.
93. Imi place sa ma aventurez in intuneric sa descopar ce este acolo, sa fac lumina.
94. Nu-mi place usturoiul si ceapa.
95. Imi doresc sa am macar 1 poza, ca poza zilei pe un site international.
96. Nu cred ca mi-ar placea sa fiu pictat nud.
97. Am 2 sifoniere, 1 plin si unu care sta degeaba
98. Sunt indragostit, dar o sa imi treaca.:)
99. Nu cred ca toti o vor citit, dar o mare parte din cei care ma cunosc o sa citeasca sigur.


Dau leapsa mai departe: BadPisi’s Blog | Blogul lu` Cristian | Bogdănel
Si celor care cred ca fac fata la aceste 99 de lucruri despre ei !

11 Comentari:

My7uNa spunea...

Mai aveai de zis? :))
Din cate vad ai avut o copilarie foarte agitata .
Sunt FOARTE de acord cu tine la 71.
Si eu ascult Vibe Fm dar asta sa nu ma auda colegii mei din radio :-$.
Interesante activitati :)

P.S Rectifica si tu si la 30 ca ai o licenta poetica pe acolo :P


:* >:D<

ReFu BLoG spunea...

Dupa cum mentionasem vroiam sa ma duc si al toaleta, dar am ramas sa termin leapsa, de aia am avut viteza in mine, si uite asa a iesit o greseala !

My7uNa spunea...

ehh stai linistit :) putea fi si o licenta poetica .
Ce`mi place cum suna :))

ReFu BLoG spunea...

Si mie mi-a placut cum a sunat, si am modificat acolo !

My7uNa spunea...

Sper ca nu te'ai suparat :-s

ReFu BLoG spunea...

Cred ca trebuia sa scriu la 100. Sunt foarte intelegator. :))

!!\\-L-a-v-1-N-1-a-//!! spunea...

Normal ca am citit tot ... esti foarte tare .. mi'ai dat o idee geniala cu LEAPSA asta . Ma apuc si eu imediat . :*:*:* pupici >:D< :X

ReFu BLoG spunea...

Mersi lavy :*:* mi-am dat seama ca iti place ce am scris, si pe mess ai reactionat la fel :D ma bucur ca iti place :D

ReFlEcT spunea...

Visez si eu la un telescop :D

Fata din umbra spunea...

da' leapsa asta seamana mult cu a mea:))
cred ca ai inteles gresit;))
trebuia sa spui tu 99 lucruri despre tine..
dupa modelul tau:)
oricum, dragut:)

ReFu BLoG spunea...

Pai ce am scris in leapsa asta am scris despre mine, doar ca nu stiam despre ce sa scriu acele 99 de lucruri, de aia am folosit subiectul din leapsa ta, dar din punctul meu de vedere !