( Simplu, dar greu de aflat! )

sâmbătă, 12 septembrie 2009

Leapsa - Prima literă a cuvântului tre să fie cea a numelui tau

Mi-a dat lavinia o leapsa sa ma uit la ea, si am decis sa o urmez si eu

Trebuie să răspunzi cu un singur cuvânt iar prima literă a cuvântului tre să fie cea a numelui tau.

1.Nume : Andrei
2.Câteva cuvinte din patru litere: Armata , Accident , Aluna , Armura , Antidot .
3.Numele unui băiat: Adrian
4.Numele unei fete: Alexandra
5.O ocupaţie: Aud
6.O culoare : Alb
7.Ceva ce o sa porti în viitorul apropiat: Argint
8.Un nume de mâncare/ingredient: Aluat
9.Ceva ce gasesti în baie: Apa
10.Un loc: Arad
11.Un motiv pentru întârziere: Am timp putin
12.Ceva ce ai urla: Aaaaaaaaaaammmmmmm cheeeeffffff
13.Un titlu de film: Armaghedon
14.Ceva de baut: Apa plata
15.Un animal: Anaconda
16.Un nume de strada: Aleea Gradinii
17.O marca de masina: Audi
18.Titlul unei melodii: Acum langa tine

O dau si eu mai departe celor care au chef de o leapsa.

( Diacriticele vor fii adaugate acasa )

9 Comentari:

roxy spunea...

interesanta:)

Florin spunea...

foarte faina leapsa ;))

AnOnIm spunea...

1: Iuliana
2: Iris, Iunie, Iarba, Idiot
3: Ionel
4: Iuliana
5: Imit
6: Indigo
7: Inele
8: Isma
9: Iasomie
10: Italia
11: Imprevizibila
12: I-aaaaaaa provoaca-ma
13: Ice Age
14: Iata ca asa ceva nu exista
15: Iepure
16: Ileana Cosanzeana
17: Infiniti
18: Ieri

LAvy spunea...

Te'ai descurcat bine :*:*

Claudiu spunea...

Cred ca o pun si eu pe blog, pentru ca e chiar interesanta. =))

ReFu BLoG spunea...

Super, mă bucur Claudiu că-ţi place ;)

A.Dragos spunea...

Hehe, foarte tare leapsa ! E facuta cu stil :D

Blogul lui Bucur spunea...

Domne draga sper sa nu iau asa ceva... :))

Fata din umbra spunea...

frumoasa leapsa:D