( Simplu, dar greu de aflat! )

sâmbătă, 19 septembrie 2009

Leapsa by Refu

M-am gandit sa fac si eu o leapsa, gandita de mine, asa ca incep sa ii dau drumu.


1. Ti-ai fii dorit ai alt nume/prenume ?

M-am gandit de 2-3 ori la asta, dar raman la ce mi-au oferit ai mei.

2. Sti sa inoti ? Cum te impaci cu apa ?

Imi place mult sa inot, si in general apa, cred ca trebuia sa ma nasc pe malul unui ocean.

3. Ai compus vreodata negativ la o melodie ? Sau ai scris vreodata versuri pentru o melodie ?

M-am jucat cu 1 program mai demult chiar am facut atunci 14 piese, 6 dintre ele prietenii imi spuneau ca sunt chiar bune, si am avut o perioada de 3-4 luni cand scriam versuri pentru muzica, si acuma mai am caietul in care am scris versurile.

4. Care este ultimul film vazut la Cinema ?

Ultima oara am vazut Gigolo de L.A acum aproximativ 14 zile.

5. Cea mai mare sperietura pe care ai avut-o ? Care a fost motivul ?

Am fost sunat de 2 prieteni sa-mi zica ca a murit in accident de masina cel mai bun prieten, in fix 4 secunde a inceput sa bata inima in mine ca 'dracu', norocul meu a fost ca au facut o farsa, prietenul era in regula.

6. Cat timp ai ascultat o melodie preferata ?

Aproximativ 10 zile, pus pe repeate in winamp.

7. Ultimul tau lucru facut din nebunie ? Din ce motiv ?

Acuma 5 luni aproximativ, am fost in spital dupa unu cu o bata dupa mine, si i-am dat 3 lovituri, 2 in genunchi si una la nivelul coastelor, la aproximativ 23.30, intr-o zi de vineri, motiv ? Pai simplu s-a culcat cu o prietena foarte buna de a mea, el avea HIV, bineinteles acuma si ea are :(

8. Cea mai prost lucru facut de tine in ultima vreme ?

Am avut incredere in cine nu trebuia, si mi-am luat-o pe coaja, initial stiam ca o sa faca asa, dar am continuat, nu-mi explic de ce !

Dau leapsa mai departe: BadPisi’s Blog , Lavy Blog si persoanelor care sunt interesate sa o preia.

2 Comentari:

AnOnIm spunea...

1: sincer mi-as fi dorit sa ma cheme altfel, doar k lumea sa nu-mi mai spuna Iulia, nu-mi place apelativul, park suna odios.
2: bineinteles k stiu sa innot, ma duc perfect k bolovanul lal fund, vrei sa vezi? :d
3: ehh, cat mi-ar placea sa fiu o mik compozitoare de romania, dar am alte abilitati se pare.
4: total gresita intrebarea. Trebuia sa sune exact asa : "Ai fost vreodata la cinema?"
5: knd am visat k tata imi distruseste perechea de cizme de vara preferate si eu eram neputincioasa in fata lui, parea foarte real sa stii, noroc k ma-m trezit si am descoperit k cizmele erau tefere:D:D:D
6: pana ia-m invatat versurile pe de rost
7: am plecat la bucuresti cu pretextul k imi petrec dumink la o prietena. motivul? simplu, trebuia sa vad o persoana f draga mie. nu am mintit pt asta, doar am ascuns adevarul ;)
8: am facut ceva ce nu trebuia si nu stiu qm sa ies de acolo, dar nu ma tem, gasesc eu calea.:D:D

Blogul lui Bucur spunea...

interesanta leapsa asta