( Simplu, dar greu de aflat! )

sâmbătă, 19 septembrie 2009

Lepasa data de 2 fete, pentru mine :D

17:08:00 By

By Lavy si BadPisi

1. Ce speli prima data la dus?
Mainile si fata
2. Care e culoarea ta de helanca preferata?
Verde
3. Îti place cafeaua?
Bineinteles ca nu.
5. Cum te simti acum?
Ascult florin chilian, si ma simt bine.
6. Care e ultima litera din numele persoanei de care esti îndragostita?
A .
7. Care e ultimul vis pe care l’ai avut?
Ca eram intr-un loc necunoscut, bine structurat de creierul meu din toate filmele SF.
8. Ai putea mânca o luna întreaga felul tau de mâncare preferat fara sa te saturi de el?
Mai mult ca sigur, DA .
9. De ce ai o pofta puternica acum?
De o salata de varza alba .
10. La ce te gândesti când auzi cuvântul “varza”?
La varza alba de mancat?!
11. Ai numarat vreodata pâna la 1000?
Nu, si nu o sa ma apuc.
12. Musti sau lingi înghetata?
Aman2, dar predominantul este muscatul.
13. Folosesti emoticoane?
Bineinteles.
14. Câte dormitoare are casa ta?
3
15. Ai cunoscut vreodata o celebritate?
S-ar putea zice si asa, depinde domeniul..
16. Îti place brânza?
Neee, la branza sunt pretentios, dar din cauza pretentiei prefer sa zic ca nu-mi place.
17. Care e ultima melodie de care ai fost obsedata?
Florin Chilian - Zece
18. Câte tari ai vizitat?
Am vizitat multe orase, dar tari nici una.
19. Sunt parintii tai stricti?
Au fost, dar cineva trebuia sa ii faca sa inteleaga, si au inteles ..
20. Ai sari cu parasuta/parapanta/planorul?
In orice minut .
21. Ai lua masa cu George W. Bush?
Nu cred ca mi-ar face placere, sigur m-ar plictisii .
22. E ceva stralucitor în camera ta?
Blitul camerei mele, si unghiile degetelor mele cand tastez ( hahaha ).
23. Închiriezi filme?
Categoric NU.
24. Unde vei merge sâmbata seara?
Merg cu 2 colegi in seara asta, partyyy peopleeee ..
25. Oua albe sau maro?
Conteaza ? Daca fac un ou alb si un ou maro, au acelasi gust.
26. Îti place muzica?
Muzica e soundtrack-ul vietii mele, so fara muzica i don`t have a life !
27. Ai mers cu trenul?
Da, de mai multe ori.
28. Ce zi a saptamânii e?
Sambata :>
29. Ce ai mâncat la prânz?
Pui la rotisor, cam 2 pulpe extrem de bune :D

30. Ce face mâine prietena ta cea mai buna?
Da sms-uri toata ziua, manaca seminte( probabil ), vb cu mine pe messenger, si se gandeste ce o sa faca a doua zi ..
31. Ai vazut filmul The Butterfly Effect?
Da, recomand.
32. Ce crezi despre Yankees?
N-am ce.
33. Ai parul ondulat?
Doar daca imi schimb sexul, o sa ajung sa fie si ondulat.
34.Când ai plâns ultima data?
Acu` ceva timp, nu mai tin minte.
35. Ai intrat vreodata într’un zid?
Interesanta intrebare, doar ma sprijineam de zid .
36. Anotimpul preferat?
Vara, 100%.
37. Adormi cu televizorul deschis?
Nu mai recunosc butoanele telecomenzii, deci nu mai ma uit la tv.
38. Ai baut vreodata alcool direct din sticla?
Da, si da, foarte da.
39. Crezi ca esti batrân?
N-am nici un fir de par alb, inca nu sunt batran
40. Ti’e frica de întuneric?
Nu, dar imi e frica sa nu ma impiedic pe intuneric.
41. Îti place viata ta momentan?
Este in regula, chiar foarte in regula, doar ca trebuie sa fie putin piperata.
42. Bati în lemn?
N-am de ce, doar in birou cand am nervi la tastatura ..
43. Ai o vedere buna?
Da, pot sa zic ca vad tastele destul de bine, si am o claritate buna la obiectele de peste tot ( f bun observator :D ).
44. Poti sa faci hula hoop?
Ce-i aia ? Edit: Pai oricine se poate invartii :))
45. Unde sunt parintii tai?
Acasa, TV Mode.
46. Ai fost vreodata sarutat în lift?
Da, de fix 7 ori .
47. Care e urmatorul CD pe care îl vei cumpara?
CD? nu stiu daca o sa cumpar vre-un cd in urmatoarea perioada ..
48. Ai intrat într’o încapere pe fereastra vreodata?
Incapare se poate numi si fereastra de la compartimentul trenului ? Daca da, atunci raspunsul este DA .
49. Ce ai cumparat ultima data?
Un Nestea de lamaie ..
50. Cât de des vorbesti la telefon?
Intre 10-30 de minute /zi ( minim ).
51. Esti într’o relatie complicata?
Intr-un fel, nu am o relatie. Inca.
52. Ai pus piedica cuiva vreodata?
Da, de foarte multe ori.
53. Folosesti betisoare chinezesti?
Nu o sa folosesc, inca.
54. Ierti prea mult?
Inteleg si iert, nu inteleg nu pot ierta.
55. Detii o arma?
Doar daca cuvintele ar fii o arma, ar trebui sa fiu arestat pentru prea multa munitie in stoc.
56. Ai fost vreodata într’un castel?
Nu, dar vreau !
57. Îti place parul tau?
Da, are culoare, si nu m-am vopsit niciodata !
58. Îti place de tine?
Da, si da !
59. Esti mai apropiat/a de mami sau de tati?
De aman2 cam la aceasi nivel.
60. Ti’a placut leapsa asta ?!
Da, dar mai vroiam intrebari !

Dau mai departe persoanelor care au chef de o leapsa !

1 Comentari:

Blogul lui Bucur spunea...

Nu te mai tine de leaspa asta...