( Simplu, dar greu de aflat! )

joi, 3 septembrie 2009

O nouă eră, să zicem !

De astăzi m-am hotărât să scriu doar cu diacritice, m-am enervat să văd ce frumos se vede scris cu diacritice la un articol, şi tot de azi încerc să fac blogging aşa cum se face, ce rămâne pe blogspot, o să fie perioada de trainning pentru mine.

Deci probabil în maxim 2 săptămâni o să îmi cumpăr HOST şi DOMENIU.

Înca nu m-am gândit ce nume de domeniu o să am, dar asta nu o să fie dificil de gândit.

Problema care o am de pe acuma este că nu ştiu ce nişa să aleg, cred că una care să tina de fotografie, documentare, internet, sport şi momentan mă mai gândesc.

3 Comentari:

Bucur spunea...

Asa te vreau hotarat si deschis la tot ce inseamna net.

LAvy spunea...

Felicitări pentru decizia aleasă .
Arată foarte frumos scris cu diacritice .

Mă uimeşti pe zi ce trece tot mai mult .

Pisi spunea...

Abia astept sa`ti iei domeniu :x .. pana la urma tot ca mine ai facut :)) .. Si mai intra si u pe mess`u ala ca mi`e dor de tine dracu :-w ..