( Simplu, dar greu de aflat! )

miercuri, 9 septembrie 2009

Ziua Cifrei 9


După cum ştiţi aztăzi suntem în data de 9, luna 9 şi anul `09.

Deci am decis ca astăzi să fie ziua oficială a cifrei 9, cel puţin pentru mine, să explic şi de ce:
Astăzi am făcut sait/forum la un server de lineage, la ora 09.00 a fost terminat < Sait-ul serverului Lineage

Mai mult de atât vorbeam pe messenger cu o prietenă dragaă şi la un moment dat am spus eu....

~! Kissulescu Mode !~: ca să fiu sincer
~! Kissulescu Mode !~: cred că asta ar fii cifra serii
~! Kissulescu Mode !~:
~! Kissulescu Mode !~: suntem în ora 9
~! Kissulescu Mode !~: uite uite
~! Kissulescu Mode !~: e 9 şi 9 min
Dulceaţa de fructe interzise: chiar 9 şi 9 minute



Pe lângă faptul că fraza:

~! Kissulescu Mode !~: e 9 şi 9 min
Dulceaţa de fructe interzise: chiar 9 şi 9 minute

A fost spusă la o diferenţă de 1 secundă
Ce e ciudat este că am spus că este ora 9 şi 9 minute când ceasul era: ora 9, minutul 9, secunda 9.

Poftim aspect:




Dovada !!!