( Simplu, dar greu de aflat! )

vineri, 9 octombrie 2009

Cum salvezi pozele la Hi5 in calculator

Am găsit o metodă, poate unii ştiu poate alţii nu.

De început trebuie Firefox, după aia Greasemonkey şi un plugin interesant Hi5 Photo Gallery Anti-Saving Fix

După ce ai instalat Greasemonkey, o să îţi ceară să restartezi Firefox-ul ( Browserul ) şi după restart la Firefox, click pe Hi5 Photo Gallery Anti-Saving Fix şi astepţi cele 3 secunde, şi apeşi INSTALL !

După aia mai dă un restart la browser, şi accesează un Hi5, şi dai click dreapta "Save Image As".

Cine nu se descurcă cu tutorialul text, o să fac unul din imagini, pentru că eu am testat totul şi a funcţionat !


15 Comentari:

Blogul lui Bucur spunea...

excelent tutorial,apreciaz.

ReFu BLoG spunea...

Tu, Bucure, mereu apreciezi :))

CobraRappaGrl spunea...

Nu stiu cat de util e blogul asta al tau... dar :) fara sa fiu rautacioasa , as vrea sa citesc ceva din mintea ta... fara date exacte... exact zbuciumul din mintea ta ! Multumesc pentru vizita si complimente , Succes !

Pisi spunea...

mie mi`a mers fara :-?? .. :))

ReFu BLoG spunea...

Ai fost răutoacioasă din primele 25 de cuvinte, dar nu mă supăr, nu trebuia neapărat să-mi dai un comentariu ca să îmi mulţumeşti !

Şi de ce ai încerca să citeşti ceva din mintea mea.

Blogul lui Bucur spunea...

Ai spus ca mereu apreciez,gata nu mai apreciez....felicit. ;)

ReFu BLoG spunea...

Eh, se pare că nu toată lumea e de accord cu tine, aş fii cam zbuciumat, nu vezi cum sunt definit !

Pisi spunea...

Cobra e mai rautacioasa ea de fel .. o trag eu de urechi :))

ReFu BLoG spunea...

Eh, nu e nevoie, doar şi-a exprimat punctul de vedere, fiecare are dreptul la libera exprimare !

Anonim spunea...

Hi5 a facut un nou update si faza cu add block plus nu mai functioneaza.

Inca nu am incercat varianta asta asa ca va intreb pe voi(ca sa nu tot instalez add-on-uri ca am destule), mai merge metoda mentionata mai sus sau nici asta nu mai functioneaza?

Parerea mea ii ca nu mai merge:P astept raspuns:)

Anonim spunea...

mai merge faza asta sau nu? raspunde-ti careva!

Anonim spunea...

Refule raspunde sa stim si noi daca mai functioneaza metoda. Chiar asa de greu ii sa zici daca mai merge sau nu? ii deageaba blogu` asta daca nu ti se raspunde la intrebari.

ReFu BLoG spunea...

Stiu ca s-a facut un update, si nu am avut timp sa vad o noua metoda pentru a salva pozele de pe hi5, blogu` nu este degeaba, de aia exista comentarii, ca sa va ajutati si intre voi, daca stiam un raspuns concret, raspundeam de mult !

Anonim spunea...

super misto omule, mersi mult

Anonim spunea...

Is DISPERATA nu reusesc sa imi salvez pozele de pe hi5!!!! am facut tot ce s-a scris acolo da degeaba ...am dat click dreapta si nu imi apare save image as ....ca imi apare save link deci? plsss ajutati-ma ...id meu e sweet_angellove20 ....plssssssss