( Simplu, dar greu de aflat! )

vineri, 2 octombrie 2009

Google Adsense | Ridicare Cash !

Astăzi mă duc să-mi ridic banii de la Adsense, am ales să fiu plătit prin Western Union Quick Cash, după ce scot cei 104$ o să mă gândesc să scot bannerul de sus, şi cel din lateral, adică cât mai putină reclamă pe blog, sau în caz contrar las aşa pe blogspot, şi pe refuzake.info va fii fără reclame abundente, ci doar una care arată destul de bine, cine îmi recomandă o temă wordpress destul de placută vizual ?

4 Comentari:

Fata din umbra spunea...

stai putin, adica tu faci 104 dolari pe luna? Plizz spune-mi si mie cum ca-s tare curioasa :)

ReFu BLoG spunea...

www.google.com/adsense prin adaugarea unor reclame pe blog/site !

Iti faci cont si castigi prin click pe reclame !

Fata din umbra spunea...

mi se pare foarte tare:)

ReFu BLoG spunea...

Chiar este :D