( Simplu, dar greu de aflat! )

joi, 1 octombrie 2009

Ohoooo, cat timp !

Deci, cand am vazut azi cat timp a trecut de cand nu am mai scris ceva am stat si m-am mirat, intre timp am facut cateva proiecte, deci am lasat blog-ul putin in pace, o pauza bine meritata, intre timp am avut si o schimbare de sistem de operare, am inceput sa invat si putin linux, m-am mai relaxat la film, am vazut Ticalosi fara glorie un film care mi-a placut si mie si celor din sala, mi-am dat seama de asta la fazele amuzante cand toti din sala radeau.


In resti am decis sa incep sa scriu mai des pe blog, sper sa am timp si destul de multa imaginatie ca sa nu plictisesc, pregatesc articole interesante pentru cei care citesc Blogu`Lu`ReFu.

3 Comentari:

Adrian D. spunea...

F bine ca ai revenit, sa sti ca multi bloggeri mai au anumite pauze, bine macar ca in pauza asta te-ai relaxat !

Blogul lui Bucur spunea...

Era cazul sa scrii ceva ca tot asteptam cu toti cand postezi ceva nou....

LAvy spunea...

Hai uimeşte-mă !!! :x