( Simplu, dar greu de aflat! )

duminică, 29 noiembrie 2009

Invitatie pe lockerz.com , castiga premii pe lockerz.com


Pentru ca de curand mi-am facut cont pe lockerz, cei care vor invitatie pot lasa un mesaj pe blog, si le trimit invitatie in maxim 3 ore !


Lockerz.com este un nou site bazat pe invitatii, o comunitate online adresata "generatiei Z". Site-ul este la inceput, si va deveni in curand un site de comert online, de unde se vor putea cumpara tot felul de produse electronice, accesorii, gadgeturi, nebunii.

In momentul de fata au un sistem pe baza de puncte, prin care fiecare user poate trimite invitatii altor persoane, colecteaza puncte, si schimba punctele in produse.

Ca sa colectezi puncte(denumite PTZ), te loghezi zilnic, trimiti invitatii, raspunzi la o intrebare. Primesti cate 2 puncte pentru fiecare user nou care se inregistreaza, 2 puncte dak te loghezi zilnic si 2 puncte daca raspunzi la intrebare. Dupa ce ai invitat 20 de persoane treci la statut vip, numarul de puncte pe care le primesti dublandu-se. Punctele colectate se pot schimba pentru a cumpara diverse obiecte: imbracaminte, farduri, console de jocuri, ipoduri, jocuri, etc. De exemplu, in schimbul a 200 de puncte primesti un psp, 250 un wii, 300 un ipod, etc.

Proprietarul Lockerz este un fost investitor al site-ului Amazon.com. Stocul de produse este limitat, dar se adauga noi produse la un interval de timp. Pe 15 octombrie se vor adauga noi produse pe site.

14 Comentari:

Anonim spunea...

salut, vreau si eu un invite la uxxmall@gmail.com

ReFu BLoG spunea...

uxxmall@gmail.com is in system !

Vad ca esti inscris deja !

Pysky spunea...

Sal vreau si eu o invitatie
Maf1a_Rurala@yahoo.com

Anonim spunea...

Buna...nici nu sti ce ma bucur ca te-am gasit...da si mie o invitatie te rog foarte frumos pe vlad_balanescu@yahoo.com

Anonim spunea...

da si mie invitaie pe vlad_balanescu@yahoo.com...pls

ReFu BLoG spunea...

Ti-am trimis Anonim !

Anonim spunea...

Si eu vreau o invitaitie pls silviu_paul_93@yahoo.com Multumesc

Doker93 spunea...

Trimite-mi te rog o invitatie daca mai ai pe lockerz.com
mail: cristyi@mail.com
Multumesc anticipat!!!!!!!

Anonim spunea...

Trimite-mi te rog o invitatie daca mai ai pe lockerz.com
mail: cristyi@mail.com
Multumesc anticipat!!!!!!!

ReFu BLoG spunea...

Cristi ti-am trimis, succes !

Anonim spunea...

Salut, scuze ca te deranjez, dar vad ca stii cate ceva despre site, eu sunt deja inregistrat insa nu pot trimite invite nimanui, imi spune ca sunt deja inregistrati, persoane care stiu sigur, si mi-au spus ca nici nu au auzit de site . Ai vreo idee ? ms, da'mi un semn pe white.smoke@live.com, daca ai timp .

ReFu BLoG spunea...

Toata faza tine doar daca a primit invitatie, odata trimisa 1 invitatie nu mai poti trimite 2, probabil cineva a trimis o invitatie catre mail-ul acela, si de aia iti spune ca este in sistem !

Anonim spunea...

sal eu sunt iscris pe siteul asta dar nu pot cumpara nimic dc?imi apare la produse soon,dc vad ca te pricepi

ReFu BLoG spunea...

Daca scrie Soon, inseamna ca nu mai au in stock dar fii cu ochii pe ele, ca o sa apara !