( Simplu, dar greu de aflat! )

miercuri, 28 aprilie 2010

wtmon.com Statistici !

Ei bine am găsit pe net un site serios care îţi oferă exact ceea ce ai nevoie şi nimic mai mult în plus, în materie de statistici: wtmon. Simplu, desgin plăcut ochiului, statistici bune şi clar evidenţiate fără alte bălării suplimentare. Pe scurt va voi prezenta un site de statistici web, site la care am văzut că apelează o gamă destul de mare din bloggerii activi ai blogosferei.
Dupa câteva teste se pare că wtmon.com are statisticile faţă de google cu o diferenţă de 2-3%!

Întrebări frecvente:

Q: Unde găsesc codul care trebuie ataşat pe site ?
A: Pe pagina de monitorizare dedicată site-ului tău !

Q: Cu ce mă ajută pe mine wtmon ?
A: Wtmon este un serviciu de monitorizare a traficului care este generat pe site-ul tău !

Aştept comentarii şi dacă vă place îl puteţi adăuga pe blogul vostru !

6 Comentari:

strumfita cu esarfa spunea...

la multi an cu ocazia zilei barbatului :P

ReFu BLoG spunea...

Mersi, mersi :D

Filme Online spunea...

E al tau?

ReFu BLoG spunea...

Nu este al meu !

bampi spunea...

merci pt sharing, o sa ma inscriu si eu

Romania Pute spunea...

prefer analytics... face diferenta!