( Simplu, dar greu de aflat! )

marți, 23 noiembrie 2010

Ai imprimanta? Afla ce este sistemul CISS si cum functioneaza

De cateva luni bune detin o imprimanta Canon MP190, cred ca am facut cam 18 poze color si cam 50 de foi normal A4, si ghici ce? S-a dus cartusul.




Acum mai nou pentru ca imi place sa fac fotografii unele vreau sa le si printez, dar cum tusul este foarte scum, am vazut in Carrefour undeva la 180 lei o consumabila color, am ramas socat cand am vazut ca defapt costa cat imprimanta mea, culmea faza interesata era ca imprimanta era pe partea dreapta si era 179,99 Lei si in partea stanga era consumabilul color la 180 lei.

De ceva timp am aflat de Consumabilele CISS care economistesti cam 95% daca folosesti consumabilele normale, acum parca imi vine cheful sa fac fotografii mai multe si sa ma apuc sa le imprim.
Daca vrei si tu consumabile CISS poti sa cumperi de la ei direct de pe site afla care imprimanta cu CISS iti place !



Mai multe despre Consumabilele CISS poti citi direct la ei pe site:

6 Comentari:

Lavinnia spunea...

Si pe mine ma enerveaza consumabilele care le am acum, se termina prea repede, pot sa sun la ei ?

ReFu BLoG spunea...

Telefon fix: 021 410 54 64 / 021 410 54 68
Vodafone: 0729 698 537 / Orange: 0753 288 065



Uite aici datele de contact !

Anonim spunea...

DE UNDE AI LUAT CIIS PENTRU CANON MP 190 CA EU SUN LA EI DE VREO 2 -3 LUNI SI NU AU? GUSTY

Iubire si onoare spunea...

Salut un link exchange cu http://iubiresionoare.blogspot.com/

strumfita cu esarfa spunea...

craciun fericit alaturi de cei dragi

Nea Costache spunea...

Sarbatori fericite alaturi de cei dragi tie!