( Simplu, dar greu de aflat! )

vineri, 19 noiembrie 2010

Cum am ajuns sa vreau un Monitor BenQ

Pentru ca acum in perioada asta cand tehnologia este intinsa la extrem si in fiecare zi apar din ce in ce mai multe monitoare am descoperit recent o tehnologie de la BenQ. Ea se numeste LED VA (Vertical Alignment) si preturile nu sunt asa piperate.


Preturile variaza intre 800 si 1200 ron, acum dupa bugetul care vreau sa il aloc in 1 luna jumatate sau doua luni maxim imi achizitionez unul.

BenQ VW2420 este chiar FULL HD, deci deabea astept sa vad cum ar arata filmuletele HD. Plus de asta este si mai subtire decat LCD-ul care il am acum.

Video-ul prezinta tehnologia LED VA (Vertical Alignment) foarte bine.


De neglijat am vazut ca mai sunt 2 modele BenQ EW2420 si BenQ BL2400PT care detin tehnologia LED VA (Vertical Alignment) vezi care-ti place.

Tu vrei un monitor BenQ cu tehnologia LED VA ?