( Simplu, dar greu de aflat! )

marți, 8 februarie 2011

Atunci cand o zi nu este de ajuns

Foarte multi dintre noi ajungem la un moment dat sa avem probleme cu bateria telefonului, sa ajung sa te tina o singura zi sau chiar si mai rau cateva ore.


Iti dai seama ca atunci nervii tai sunt intinsi la maxim si ai nevoie de o schimbare urgenta a bateriei ca nu se mai poate, asa ca dupa ceva cautari si ofticare ca totul merge prost am ajuns sa-mi caut o baterie online pentru telefon cand am intrat pe site-ul momax.ro am observat ca este si o vasta "colectie" de incarcatoare asa o sa am ocazia sa am un incarcator numai al meu sa nu mai ma duc la fratele meu mereu.

Vreau sa imi cumpar si in perioada urmatoare si un iPhone pentru ca deja incepe sa ii simt nevoia, fiind un fan al gadgetului, deja ma gandesc si la o husa pentru el. Am gasit pe site si o denumire noua pentru mine Huse iCase Pro, care inseamna:

- Design inovator cu margine antisoc din silocon si spate din plastic transparent
- Rezistenta la temperatura, socuri mecanice, umiditate
- Acces usor la toate butoanele si sloturile telefonului

Care arata cam asa:





Pe scurt daca ai nevoie de accesorii pentru telefoane mobile, smartphone-uri si MP3 playere etc. pentru mai multe marci, de exemplu:
Nokia, Samsung, Apple, LG, BlackBerry, HTC, Motorola, Sony Ericsson, Acer, Toshiba, Asus etc.

Am vazut doua lucruri interesante la Momax:

"Apple inlocuieste un acumulator de iPhone, iPad sau iPod daca capacitatea ii scade sub 50% (http://www.apple.com/batteries/replacements.html), in timp ce Momax inlocuieste acumulatorul atunci cand scade sub 80% din capacitatea maxima"

"Calitatea este similara cu a originalelor sau peste in unele cazuri, referindu-ne la toate aspectele: materiale, finisaj, ambalaj si fiabilitate" tinand cont de preturile producatorilor la vanzarea produselor originale mi se pare un avantaj financiar pentru noi tinerii care dorim calitate dar si sa cheltuim si banii care ii merita respectivul produs.

Sper ca te-am ajutat cu alegerea unui accesoriu de care ai nevoie!

2 Comentari:

Anonim spunea...

Ma intereseaza o baterie pentru htc magic, dar nu am vazut sti de unde sa cumpar?

ReFu BLoG spunea...

Salut, nu stiu daca ai fost atent dar are si baterie pentru HTC Magic, intra pe site: http://www.momax.ro fa-ti cont si vezi pretul.

Aici ai info: http://www.momax.ro/catalog/info/17317-HTC-BA-S350-Htc-Magic-X-Level/