( Simplu, dar greu de aflat! )

marți, 8 februarie 2011

Despre printurile foto, sau mai exact ce imprimanta am nevoie




Bun, mie unul imi place foarte mult sa fotografiez si de foarte multe ori imi ies multe poze care le vreau si pe "foaie" de aia o imprimanta este importanta, multi dintre noi folosim deja imprimante la care gasim foarte multe minusuri chiar dorim sa o schimbam, acum de exemplu am o imprimanta Canon care o tin degeaba din lipsa de consumabile, adica hartia nu ar fii o problema cea mai mare problema este si ce cerneala am si cata cerneala.

Pentru ca daca nu am imi prindez doar cateva fotografii si gata, nu mai am ce sa mai printez, de aia recomand ciss pentru ca pe langa sfaturile despre achizitionarea unei imprimante sunt ca la carte, ne ajuta si la alegerea unei imprimante, mai exact pentru fotografie sunt 4 recomadari.

si mai sunt si 2 multifunctionale mai exact Epson Stylus Photo 720WD si Epson Stylus Photo PX810FW
Bineinteles daca nu esti atras in domeniu fotografiezi si vrei doar printuri de calitate si o imprimanda rapida care sa te surprinda placut iti recomand lista ciss de sfaturi, poti sa alegi de acolo imprimanta de care ai nevoie.

Daca ai intrebari sau doresti sfaturi poti sa-mi lasi un comentariu mai jos si o sa te ajut sa-ti alegi imprimanta, aici este lista de imprimante.

2 Comentari:

Anonim spunea...

Salut, de o saptamana s-a stricat imprimanta mea si am nevoie de una pentru ca printez mult, ce-mi recomanzi?

Multumesc.

ReFu BLoG spunea...

Salut, iti pot recomanda Epson Stylus SX218

mai jos ai info despre aceasta imprimanta

http://www.cissmarket.ro/index_files/sx200mfc.htm