( Simplu, dar greu de aflat! )

joi, 17 martie 2011

O sa castig un ipad 2 de la quickmobile



O data la 2-3 zile intru pe blogul lui Chinezu si am aflat de un concurs foarte interesant, pot castiga un iPad2 oferit de quickmobile.ro

O sa imi stea foarte bine in mana alaturi de aparatul foto Canon EOS 60D care vreu sa il cumpar la sfarsitul acestei luni, pentru ca castigatorul este tras la sort, nu stiu de ce am decis sa ma inscriu si eu la concursul asta, ceva mi-a zis sa ma inscriu ca nu pierd nimic, chiar am asa o mic sentiment ca o sa am o sansa foarte mare sa castig.


Pe langa asta deabea astept sa iau noul Canon EOS 60D, ce mi se pare interesant pe quickmobile.ro este pretul aparatului foto pentru body este numai 4000 ron, fata de pretul celor de la f64 care acolo este cu 600 lei mai scump.

Ia uite-l ce frumos arata, pare facut pe mana mea!